My Blog List

Parcul Carol

Am petrecut clipe de vis in Parcul Carol din Bucuresti. Este situat in aproprierea Pietii Unirii si este impresionant prin privelistea care o ofera. Alei cu copaci frumosi, banci pe care te poti odihni si admira frumusetea si linistea peisajului. In apropierea lacului sunt flori, in special lalele multicolore. Desi scaldatul este interzis, sunt persoane care inoata aici sau se balacesc. Tinerii se delecteaza la terase, se joaca cu mingea pe alei sau alearga pentru a se mentine in forma. Este amplasat pe Dealul Filaretului. Am admirat Monumentul Eroilor, cunoscut ca Mausoleul din Parcul Carol, cu forma sa deosebita si flacara arzand. Fantana Zodiac a fost de o frumusete incredibila si aleile largi , pavate, cu copaci impresionanti sunt niste amintiri incredibile. Impreuna cu niste prieteni am jucat un pic de badmington si am stat la plaja pe iarba. O zi frumoasa de vara, in care ne-am simtit incredibil de bine. In care am admirat peisajul si am glumit pe diferite teme.