My Blog List

Vecina formator

De curand s-a mutat langa noi o vecina care are un chip frumos, si are parul portocaliu spre roscat, tuns bob. Este o tunsoare frumoasa care o face mai interesanta si ii face chipul sa radieze facand-o sa para mai tanara. Imi place mult sa o vad cateva secunde pe hol cand vine seara de la munca si imi place modul elegant si curat in care se imbraca si imi place ca stie sa iasa in evidenta prin caracterulei dinamic si prin fata ei zambitoare.

In unele zile este mai posomorate dar cred ca are mai multe atuuri daca zambeste si este pozitiva, imi place mai mult cand imi raspunde la salut cu zambetul pe buze si este mereu atractiva.Mai poarta cateodata cateva accesorii care o scot in evidenta si ii plac hainele intre casual si elegante care o scot in evidenta si ii pun in valoare frumusetea trupului si a chipului. Se machiaza in culori deschise si usoare care ii fac chipul sa para mai luminos si mai frumos si imi place si caracterul ei care se vede ca este al unui om hotarat si ambitios care se chinuie sa isi profeseze meseria si sa se intretina.

Este un om puternic si ambitios, pe care mi-a facut placere sa il intalnesc si imi pare bine sa mai vad cate un chip radios pe hol.