My Blog List

Mirc-ul

Imi   amintesc si acum ce retele de socializare existau cand eram eu mica. Niciuna :))). Cand am ajuns, insa la liceu, a aparut ceea ce atunci se numea MIRC. Cred ca toata lumea isi aminteste, de aceasta etapa a calculatoarelor ca sa le zic asa. Nu imi permiteam sa merg la un Internet Caffee, decat foarte rar. Si cand mergeam nu puteam sta decat maxim jumatate de ora. Tin minte ca o data am mers pentru o jumatate de ora, si am depasit termenul, noroc cu o prietena ca, mi-a platit ea timpul pe care l-am depasit.
       
La liceu insa aveam ore de informatica si cand nu venea profu, mai puteam sta si noi pe mirc. Era tare interesant, sa stai sa povestesti cu oamnei de peste tot din lume.Macar asa invatm pe langa limba engleza si cultura oamenilor din tara respectiva.Ma rog, cultura, ce puteam invata si noi pe mirc.Tin minte ca atat de multi tineri incercau sa intre pe canalele de chat, ca se bloca efectiv canalul respectiv si nu mai puteai intra deloc.

Cine nu isi mai aminteste oare: asl, pls? Mie, mi-a luat ceva timp, pana sa inteleg de le ce vine asl, pls-ul asta :)))). Apoi dupa cativa ani, cand ne-am bagat si noi internetul, am vrut sa intru din nou pe mirc. dar nu mai era aceeasi atmosfera. Era, mai liber, sa zic asa.. Motiv pentru care nu am mai intrat. Sau mai bine zis, nu am mai folosit mircul pentru conversatii, cu altcineva. Il foloseam ca sa ma joc Trivia. Imi placea sa joc acest joc, fiindca imi stimula imaginatia. Si rapiditatea la tastare. Desi la un moment dat m-am prin ca intebarile se repetau. Prin urmare am renunat si la asta.