My Blog List

Promovarea online, ochii care nu se vad se uita!

Daca brandurile mari o fac, trebuie sa faci tu la fel

Nu stiu daca v-ati intrebat vreodata de ce brand-urile foarte cunoscute apeleaza din ce in ce mai des la servicii de promovare online. Care ar fi motivul pentru care ar mai trebui sa se faca cunoscuti? Pentru cine? Mai are nevoie Coca Cola, Heineken, Pepsi de promovare online. Si totusi, aceste brand-uri si multe altele apeleaza la servicii de promovare online. De ce? Raspunsul este simplu si l-am putea parafraza cu un proverb “ochii care nu se vad, se uita”.

Consumatorii sunt peste tot, iar un adevarat brand trebuie sa fie in permanenta in ochii si mintea acestora prin toate sursele de promovare existente. Promovarea online inseamna o strategie globala ce insumeaza mai multe activitati care au ca scop prezenta continua in constiinta utilizatorilor, convingerea acestora de calitatea serviciilor/produselor si, mai ales, convingerea de a te alege pe tine.

Comparativ cu metodele traditionale de marketing, online marketing-ul este mult mai avantajos si prezinta urmatoarele avantaje:
– audienta targetata
– promovare rapida a unui serviciu sau produs
– costuri mai mici decat in marketing-ul traditional
– promovarea permanenta: zi si noapte
– posibilitatea urmaririi rezultatelor campaniilor
– posibilitatea modificarii/actualizarii informatiilor
– mesaje personalizate fara costuri suplimentare
– audienta cat mai mare

In concluzie online marketing-ul inseamna promovare rapida si ieftina!

Fiecare strategie de promovare online se poate concretiza intr-o campanie SEO (optimizare ogranica pentru motoarele de cautare), campanie AdWords (publicitate prin link-uri sponsorizate) sau campanii de promovare online pe retelele de socializare (Facebook, Google+, Twitter etc.). In functie de obiectivele si rapiditatea rezultatelor, de timpul si bugetul pe care doriti sa-l investiti veti putea, cu siguranta, sa faceti cea mai buna alegere.

Folosind aceste metode de promovare on-line, companiile isi ating obiectivele vizate: cresterea notorietatii brandului/afacerii, atragerea de potentiali clienti, cresterea numarului de vanzari, cresterea traficului targetat, o rata de conversie ridicata, etc.