My Blog List

Ce se ascunde de fapt in spatele unor promotii frigidere mult prea bune ca sa fie adevarate?

Reduceri. Iata un cuvant la care si femeile, si barbatii reactioneaza instant. Lasa orice au de facut si dau fuga spre vitrina si usa magazinului care anunta cu surle si trambite un discount mai ceva ca in basme. Reducerile nu sunt de multe ori chiar asa de mari, dar simpla idee ca un pret a scazut ii determina pe consumatori sa actioneze neobisnuit si sa doreasca sa cumpere ce poarta eticheta galbena cu respectivul discount.

Unele magazine ofera de exemplu promotii frigidere, dar au grija sa urce artificial preturile cu cateva zile inainte. Cu greu se gasesc promotii si reduceri cu adevarat uimitoare si care sa permita consumatorului sa mai cumpere si ceva din piata la intoarcerea de la magazin. Revenind la promotii frigidere, aici lucrurile nu stau chiar asa de simplu. In primul rand, orice reducere de pret ascunde clar si anumite lipsuri, defecte, existenta unui stoc prea mare, nevandut. La frigidere, este posibil ca discountul sa fie un fel inteligent de a vinde chiar si produsele mai slabe calitativ.

Ideea este ca daca ii dai consumatorului ceva redus cu pana la 30-50%, acesta nu prea mai tine cont de ce are sau ce n-are aparatul electrocasnic, e bun atata timp cat e redus. In al doilea rand, discounturile la frigidere nu sunt chiar asa de mari, pot fi de maxim 10-15%, hai 20%, dar doar la modelele foarte scumpe, care si asa nu prea se dau ca painea calda. Au existat de-a lungul timpului si promotii frigidere care chiar nu trebuiau pierdute-erau electrocasnice si la preturi cu 50-60% mai mici si modele de la branduri de renume.

Atentie insa si la producator atunci cand vreti sa luati ceva la oferta, pentru ca este stiut ca multi producatori mai slabi fac orice numai sa isi scoata investitia in produsele trimise pe rafturi spre vanzare. Nu in ultimul rand, frigiderele care au reduceri cam mari sunt si mai mici poate sau nu au anumite functii, consuma prea mult, asa ca achizitionarea lor nu e rentabila. E bine sa va feriti in general de ceea ce pare la prima vedere un „chilipir” pe care, culmea, chiar dvs. l-ati descoperit la timp. Nimic nu a scapat de filtrul agil al departamentului marketing si vanzari, asa ca mai bine va informati si apoi cumparati.