My Blog List

Stirile din Blaj

Zilele astea, avand in vedere toate evenimentele neplacute care se intampla, nu poti sa nu te uiti la televizor, pe internet, sa cumperi un ziar, pentru a vedea care sunt cele mai noi stiri. Cateodata pare totul surprinzator si mi se pare ca prea multe evenimente majore si socante vin in acelasi timp. Poate si tu esti la fel si ai acelasi sentiment.

Acela ca te-ai uita si nu te-ai uita, ai citi si nu ai citi, te-ar interesa dar ti-e ca iti faci si mai multe probleme sau se nasc din ce in ce mai multe temeri legate de aceste evenimente placute si nu prea. Nu stiu cum esti tu dar eu prefer sa caut stirile pe net. Si pentru stiri de pe net caut de cele mai multe ori stiri Blaj pentru cele mai noi stiri. Asa gasesc ceea ce ma intereseaza pe mine cel mai mult. In definitiv, degeaba dai de stiri care nu te intereseaza. Eu prefer sa stiu ce se intampla la mine acasa intai si mai apoi sa vad ce se intampla pe plan national si extern. Mi se pare cel mai logic asa.

Daca caut stiri Blaj dau foarte usor de stiri care ma privesc direct. Eu nu vreau sa plec de aici. Mie imi place in judetul unde m-am nascut si nu as vrea sa plec vreodata. De fapt daca as pleca, eu as fi subiect de stiri pentru ca toti prietenii stiu cat de mult imi place aici. Daca esti ca mine sau daca nu si chiar ai facut pasul de a te muta dar esti curios sau curioasa sa aflii ce se mai intampla acolo de unde provii sau in zona in care rudele tale inca locuiesc, cred ca e necesar sa cauti stiri Blaj. Se fac multe schimbari. Anii trec rapid si tot decorul se schimba si el si devine, la fel ca noi.