My Blog List

Nu pot sa ma abtin de la dulciuri

Nu sunt o persoana grasa si, spre bucuria mea, niciodata nu am fost, cu toate ca am avut perioada in care mancam cate un sandwich sau o sharoma de la fast food-ul de la colt in fiecare zi. Luni intregi chiar. Am avut pur si simplu norocul unui metabolism extrem de bun. Exista totusi un lucru de la care, atunci cand mi se face pofta, nu ma pot abtine: desertul. Nu consumat in exces, nu va imaginati ca mananc torturi intregi cand ma apuca aceasta pofta, in niciun caz! In cea mai rea situatie posibila, mananc o ciocolata intreaga in decurs de cateva ore, dar cam atat.

De aproape un an duc un regim bine pus la punct bazat pe mancaruri foarte sanatoase si pe sucuri naturale combinate cu sport. Evit grasimile pe cat de mult posibil, fast food-ul il ignor de fiecare data si prefer sa sar peste o masa decat sa ma indop cu niste cefa de porc la gratar sau mici. Cu toate astea, daac vine cineva la mine si-mi ofera un baton cu ciocolata sau, preferata mea, Milka cu biscuiti, nu exista nici o sansa sa ma pot abtine. Sunt de parere ca fiecare femeie re cate un pacat si asta este pacatul meu. Placerea mea vinovata.

Chiar am incercat in repetate randuri sa renunt la acest asa-zis viciu, dar n-a trecut mai mult de o luna pana sa mananc doua prajituri si o ciocolata simultan doar ca sa recuperezz perioada in care am evitat dulciurile. In apararea mea, insa, fac sport in plus pentru fiecare zi in care mananc si ceva dulce. Astfel reusesc sa imbin si utilul si placutul si imi fac poftele oricand doresc.