My Blog List

Ignoranta de care dau dovata unii

Cu totii stim cate o persoana incredibil de ignoranta si nu ma refer la sensul general capatat de acest cuvant, adica sinonim cu “fitoasa”. Ma refer la oamenii aia prea superficiali cat sa se intereseze macar de ceva ce ii afecteaza in mod direct - de alte aspecte ale lumii si societatii in care ei traiesc nici nu mai zic. Spre exemplu, eram cu o prietena zilele trecute care ma rugase acum ceva vreme sa-i fac un CV care sa dea cat mai bine. Zis si facut!

CV-ul ii trebuia pentru a aplica la diverse job-uri cum ar fi vanzatoare la mall si altele de acest gen. Tipa n-avea cine stie ce experienta, prin urmare nici n-am avut prea multe de scris asa ca l-am inflorit cum am putut in sectiunea de aptitudini. Ne-am vazut, i-am dat CV-ul pe un stick si i-am cerut sa se uite peste el cat inca eram si eu acolo ca sa nu-l printeze si sa vada abia dupa ca ceva este in neregula. Ea a zis ca nu vrea si ca are incredere ca ce am scris eu este in regula. Am lasat-o asa si ne-am vazut amandoua de treaba linistite. Asta numai ca, urmatoarea zi, sa primesc un mesaj de la ea pe telefon foarte panicata intrebandu-ma ce am scris in sectiunea destinata aptitudinilor pentru ca o alta persoana ii trasese CV-ul la imprimanta si ea nu avea idee practic ce se afla in el. Problema era ca o si astepta un interviu in scurt timp, tipul care-i scosese documentul la imprimanta urma sa apara doar cu cateva secunde inainte de ora interviului ca sa i-l dea si, evident, ea habar nu avea practic ce-o sa afle angajatorul despre ea!

Altfel zis, eu as fi putut scrie chiar orice pe lume despre ea in acele pagini, s-o fac de ras sau orice altceva, fara ca ea sa afle. Si care ar fi motivul pentru acest lucru? Ignoranta! Si culmea, tot pe mine a fost suparata cand am refuzat sa-i zic ce scrie in acel CV doar ca sa se invete minte. Insa trebuia s-o fac spre binele ei.