My Blog List

Curatenia generala - o faci sau nu?

Asta cu curatenia generala ma dispera. La mine in casa nu e luxul din lume, dar nici nu pot sa zic ca e mizerie. Dezordine, da e. Zilnic. Cu doi copii in casa, e cam greu sa am casa aranjata zilnic. Si sunt putini oamenii care inteleg asta. Din pacate. Eu fac curatenie generala, o data sau de doua ori pe an. Evident, de Pasti si de Craciun. In rest, fac curat. Adica spal pe jos, sterg praful, aspir, chestii de genul asta. Nu imi place sa trag tot de la loc. Nu sunt genul de om care sa aiba casa luna si bec, 24 de ore din 24. Poate am zile, cand nu imi spal aragazul o saptamana. Nu am timp, chef, sau efectiv mi-e lene. Si daca fac lucrurile astea, cand nu am chef, se vede ca le fac de-a moaca. Poate veti zice ca e o chestiune de principiu, sa fie casa luna. La mine nu e luna. Mie imi place sa nu ma uit la treburile astea cand merg la cineva. Nu judec omul dupa cat ii e de curata casa. Pana la urma toti suntem diferiti, avem, stiluri diferite de a gandi, de a fi, de a exista pur si simplu. Mama face curatenie, tot timpul. Poate are si timp. Eu prefer sa-mi petrec timpul cu fetele, decat sa fac curat. Prefer sa stau afara cu ele si cu sotul, si cand arde, fac si curat. Asta nu inseamna neaparat ca la noi in casa sta praful de 3 degete pe dulap. Pur si simplu, fac curat atat cat pot, si cat imi permit fetele. Cand am chef si ma apuca, fac din casa mea un spital. Ce-i drept rar! De ce? Fiindca in nici 5 minute, totul e la loc. Si mi se pare ca am muncit degeaba. Stiu femei care fac curatenie generala o data pe saptamana. Toata stima si respectul pentru ele.