My Blog List

Cum am intrat in contact cu reflexologia

Cu cativa ani in urma o cunostinta mi-a acordat o sedinta neoficiala de reflexologie in care a actionat asupra labelor picioarelor mele. Acea experienta mi-a deschis calea catre un nou mod de a face fata presiunii problemelor de sanatate de zi cu zi, precum si spre un nou fel de a simti. In acelasi timp am descoperit o noua directie in ceea ce priveste cariera. M-am simtit minunat dupa sedinta respectiva. Corpul meu parea atat de relaxat!

Experienta m-a impresionat atat de profund, incat m-am hotarat sa invat acea tehnica numita reflexologie. Am cumparat o carte despre aceasta de la un magazin din vecinatate care promova alimentatia sanatoasa si am inceput sa exersez tehnicile respective, aplicandu-le pe corpul meu si al prietenilor. Acestia erau niste cobai destul de dispusi la  exprimente si apreciau ceea ce le faceam.
Intre timp sora mea s-a imbolnavit, si a trebuit dusa la spital.
Eu mi-am facut aparitia cu manualul de la reflexologie in mana. Sora mea eram inca bonlava, insa destul de vorbareata si oarecum hiperactiva. Am inceput cu cateva tehnici de relaxare pe care le invatasem.
Ea a continuat sa vorbeasca in timp ce eu actionam pe picioarele sale. Dupa jumatate de ora, conversatia a luat sfarsit in momentul in care ea a adormit. Cand m-am intors, doua ore mai tarziu, in fata mea se afla o persoana linistita si relaxata, care m-a intrebat: ,,Ce mi-ai facut?’’. In urma acestei expriente, am inteles puterea refexologiei-daca a putut sa o relaxeze pe sora mea inseamna ca putea avea aceleasi efecte asupra oricui altcuiva!
Acum, dupa 25 de ani, dupa o serie de cursuri de reflexologie si dupa ce am aplicat tratamente pe picioarele catorva mii de persoane, cunosc puterea de vindecare a reflexologie.Am vazut-o manifestandu-se asupra prietenilor, familiei, clientilor, discipolilor, copiilor, precum si asupra altora care erau sceptici si chiar asupra animalelor.

Am actionat asupra picioarelor unor persoane de toate varstele, de la nou-nascuti la batrani de 95 de ani. Am predat cateva cursuri de reflexologie, atat pentru incepatori cat si pentru cei aflati la un nivel avansat. Am auzit numeroase povestiri minunate de la studentii mei in legatura cu efectele benefice ale reflexologiei asupra lor, a membrilor familiilor acestora si asupra prietenilor lor.