My Blog List

3 super aplicatii de Android care iti infrumuseteaza viata

Recent mi-am achizitionat un Sony Xperia Z1 - chiar daca a aparut si mai recent Z3, mare diferenta nu este. Insa telefonul mi-a schimbat total perceptia asupra vietii si sincer - pana la el nici macar nu ma gandeam sa am de-a face cu lumea Android sau macar sa am vreo treaba cu smatphonurile. Mi se pareau pierderi de timp si chiar si acum mi se par insa macar iti pot infrumuseta viata macar atunci cand esti undeva in excursie - nu ca nu ar fi ea destul de frumoasa. Dar cum ziceam - pana nu de mult - mi se parea ca toate nebuniile astea de tablete si tot ce inseamna tehnologia smart - erau pentru oamenii de afaceri - inca sunt de aceeasi parere numai ca am decis sa ma includ si eu printre ei.

Exista insa trei aplicatii care imi sunt de un real folos pe Andriod si care ma ajuta sa ma informez, sa ma relaxez si sa ma distrez. Acestea sunt: Sky Map - este o aplicatie care iti ofera o viziune in timp real a cerului. Iti arata stelele cu denumirile lor, fiecare planeta in parte in functie de pozitia pe care o ai cu teleofnul fata de cer. Mi se pare o aplicatie foarte faina pentru ce pasionati de astronomie si pentru cei care se plictisesc cand se afla intr-o excursie la munte sau la mare, sub cer senin. Google Goggles - este o aplicatie foarte cool prin care poti sa afli tot ce misca in jurul tau. Adica daca esti plecat in excursie si dai peste o cladire si nu stii ce e, nu trebuie decat sa instalezi aceatsa aplicatie si sa scanezi, adica sa faci o poza mai exact a cladirii si iti va aparea o sugestie cu ceea ce poate fi. Culmea e ca functioneaza chiar bine. o alta aplicatie care ma distreaza la telefonul meu este Bring - o aplicatie foarte cool pe care o poti folosi atunci cand mergi la cumparaturi si mai ales daca mergi la cumparaturi de produse alimentare. Te poti distra si iti arata ce anume merge cu ce vrei tu sa cumperi.

Partea interesanta a aplicatiilor Android este ca sunt intr-o continua crestere, unele sunt atat de inutile incat nici nu stiu de ce apar, dar e probabil din cauza ca oamenii nu mai au orea multe variante de distractie si din pacate sunt nevoiti sa faca pasi catre tehnologie. Pe de alta parte, ma ingrijoreaza intreaga nebunie tehnologica catre care oamenii se indreapta avand in vedere ca in prezent pana si angajatorii prefera sa te caute online, pe site-urile de socializare, decat sa te cunoasca personal si sa te trateze ca atare.