My Blog List

Zilele liceului

Cand eram in liceu, imi facea o mare placere, sa particip la evenimentele organizate cu ocazia zilelor liceului. Se faceau tot felul de activitati. De la presentarea de referate, pana la pieste de teatru si muzica. Eram un grup de 6 fete care partcipam la toate concursurile de acest gen.

Primul concurs la care am partcipat, a fost un concurs de referate.Erau zilele liceului meu, si s-a organizat un concurs de referate pe teme literare. M-a ajutat profesoara mea de romana, si am reusit sa-mi fac un referat frumos. Doar ca la prezentare stateam cam prost. Prezentarea libera nu era de mine, fiindca eram emotiva. Amtrecut si peste asta, cu ajutorul profesoare. Am partcipat si la un concurs de teatru. De fapt initial am prezentat piesa de teatru intr-un cadru festiv, la noi la liceu. Apoi am paticipat cu aceasta la tot felul de concursuri de teatru intre licee. Si mereu veneam cu cate o diploma.

A fost si un concurs de folclor literar, de care am sa-mi amintesc cu placere tot timpul. Era vorba despre obiceiurile de nastere, de nunta si de inmormantare. Erau doar trei colege, insa am facut o impresie buna. Mai ales fiindca eram imbracate in costume populare. A fost foarte fain.