My Blog List

Sacii de vidat haine - cu adevart utili

Stiu ca sunt o rasfatata. Toata viata mi-am permis cu mai mult sau mai putin sacrificiu sa imi cumpar toate hainutele. Hai sa fim sincere. Femeilor le plac hainele. Acum nu spun ca vanatoarea dupa haine este un hobby exclusiv feminin. Nu. Departe de mine gandul asta. In ultimii 10 ani si barbatii au inceput sa dea buzna in magazine avand mult mai multa atentie la lucrurile pe care le cumpara, la modul in care le completeaza garderoba si cum le sta. Iubitul meu este unul dintre acestia.

Acestea fiind spuse, pentru ca suntem un cuplu dinamic si ocupat in general si pentru ca locuim intr-o garsoniera care nu a fost gandita pentru niste impatimiti ai cumparaturilor cum suntem noi, spatiul este o problema. De ce? Pentru ca in timp toate hainele si accesoriile noastre au inceput sa ne invadeze spatiul din ce in ce mai mult. Am cautat tot felul de rezolvari pentru aceasta problema insa fara prea mult succes pana cand o prietena m-a invitat la ea si mi-a arata solutia ei pentru problema noastra. Care este? Saci vidat haine. Acesti saci de diferite marimi sau dimensiuni pot sa fie un adevarat ajutor. Principiul e simplu. Iei hainele invechite sau cele care nu sunt de sezon, le aranjezi frumos in sac si apoi le videzi folosind aspiratorul. Rezultatul e de cele mai multe ori surprinzator si nu as fi crezit ca hainele pot ocupa o zecime din spatiul pe care il ocupau inainte. Da. Saci vidat haine sunt grozavi. De unde poti cumpara asa ceva? Daca esti ca mine, o sa cauti mai intai pe net. Ai sa gasesti cu o simpla cautate cam tot ceea e iti trebuie. Livrarea este rapida si plata este usor de efectuat. Rezultatul, iti promit o sa fie cel dorit.

Acum toate tricourile si bluzele prietenului meu, care ii aduc aminte de diferite experiente din perioada lui de glorie sunt puse la pastrare si la fel sunt si hainele mele care nu sunt la moda sezonul asta. Dar sezoanele se schimba si s-ar putea sa revina la moda curand asa ca, nu uita unde ai pus saci vidat haine cu hainutele tale in caz ca trebuie sa le deschizi.