My Blog List

Mica printesa

Am 30 de ani si singurul regret este ca nu am facut un copil pana acum. Daca ar fi fost dupa mine, l-as fi facut de la 20 de ani, dar in viata lucrurile se intampla atunci cand trebuie, nu atunci cand vrem. Am insa o alinare, nepotica mea de 4 ani si cateva luni, cu care imi petrec foarte mult timp. Astfel ca stiu toate desenele animate in voga, toate personajele dupa care sunt innebuniti copiii, toate jocurile si poeziile pe care le invata la gradinita…

Practic, cand sunt cu ea simt ca imi retraiesc copilaria, doar ca acum exista mult mai multe jucarii decat existau pe ”vremea mea”, ceea ce face lucrurile si mai interesante. As vrea sa am si eu o fetita - imi place sa sunt printesici, sunt cuminti si finute si sunt mult mai lipicioase decat baietii. Sau cel putin asa e nepotica mea si asa as vrea sa fie si fetita mea, daca va fi sa am o fetita. Cel mai mult imi place sa organizez pentru ea tot felul de petreceri. Fiecare sarbatoare, fie ca e ziua ei, Craciunul, Pastele, Ziua Copilului sau alta zi speciala, este serbata in stil mare, iar petrecerile pe care le dam o au in prim plan pe cea mica, imbracata de fiecare data intr-o printesa.

Asa s-a intamplat si cand a implinit 4 ani. Era in perioada in care a aparut filmul animat Frozen, iar de atunci ne-a spus sa nu ii mai spunem pe nume, pentru ca de acum inainte ea va fi Elsa, printesa de gheata din film. Asa ca petrecerea ei nu avea cum sa aiba alta tema decat filmul Frozen. Astfel, am cautat tot felul de articole petrecere cu Ana si Elsa, personajele principale din Frozen si am gasit tot ce aveam nevoie pe articolepentrupetrecere.ro. De aici am cumparat baloane, farfurii si pahare, fata de masa si servetele cu imagini din filmul Frozen - Regatul de gheata. Tot de aici am cumparat si confetti sau suflatori si coifuri. Insa cea mai grea partea a organizarii petrecerii a fost gasirea rochitei, care trebuia sa fie ca cea a Elsei. Am colindat tot orasul, la toate magazinele de copii si pentru ca nu am gasit nimic, a trebui sa i-o facem la o croitoreasa.

A fost o petrecere foarte reusita, copiii s-au simtit foarte bine, iar ea a fost in culmea fericirii, mandra tare de rochia ei. Ne-a zis insa la sfarsitul petrecerii ca, gata, nu mai este Elsa, e din nou Maria, dar la anul vrea petrecere cu Rapunzel.