My Blog List

Dieta Keto

M-am apucat saptamana trecuta de dieta asta ketogenica. Vai, mananci regeste si slabesti. Incerc sa dau 4 kg jos de vreo 3 luni si dau iama in dulciuri de fiecare data. Am zis ca, gata! de luni mananc dupa principiile acestei diete.

Conform regimului, trebuie ca alimentele tale mancate intr-o zi sa insumeze 65% grasimi, 30% proteine si 5% carbohidrati. Ok, am inceput in forta, nu am mancat paine deloc si nici alt carbohidrat pur, m-am chinuit sa mananc slanina cu cascaval si castravete ca sa imi iau necesarul de grasimi, cred ca mi-am imbolnavit si ficatul de  oua in fiecare dimineata cu branza. Am mancat, ca cica aveam voie, cate 2 patratele de ciocolata neagra la doua zile, ca deh, dependenta cere.

Vineri ma simteam eu cam la fel, dar am zis ca este doar impresia mea, asteptam ziua de duminica sa ma cantaresc si sa culeg roadele. Sambata am fost nevoita sa gatesc cartofi prajiti si mentionez ca nici macar nu am fost tentata sa mananc, atat de motivata eram. Mi-am vazut de carnea mea de vita trasa in ulei de cocos cu salata si smantana.

Duminica dimineata m-am cantarit, aveam 1,5 kg in plus. M-am razbunat cu un pachet de biscuiti si am inceput sa mananc normal, dar sanatos si in doua zile am reusit sa imi revin cu 700 de grame. Dieta Ketogenica, nu este clar pentru toata lumea!