My Blog List

Reclamele TV

Mi se intampla uneori sa dau la TV de vreun film sau emisiune interesanta, si sa vreau sa o urmaresc. Insa ma enervez relativ repede cand se baga o serie lunga de reclame care mai de care mai stupide. De exmplu , detest reclama aceea la Orbit cu Antonio Banderas si covrigeii si prajiturelele care stau pe masa si vorbesc intre ei. Pe bune? Cineva chiar s-a gandit la o astfel de reclama? Si mai joaca si Banderas in ea.  As fi curioasa cati bani a primit pentru reclama aia.
 
Mai sunt reclamele alea la detergentii de vase. Arata dom’le o tava super sleioasa, cu grasime uscata, dar daca pui doar o picatura de detergent, ca prin minune grasimea dispare. Si nici nu trebuie sa lasi vasul ala la inmuiat in apa. Mda. Nu prea cred. Sunt buni detergentii respective nu zic nu, insa in reclame prea se exagereaza. Acelasi lucru si cu detergentii de baie. Rugina se curata in 2 secunde, dai 2 fasuri din aparatul acela si gata, poti si sterge dupa 1 minut. Chestia asta chiar nu se aplica. Am incercat, din curiozitate, nu de altceva. Cele mai frumoase reclame mi se par cele de la Borsec si cele de la Orange. Sunt altfel, mai ales cele de la Boresc. Ies din tipare, mi se par originale si nu m-as plictisi de ele, nicidecum. Conteaza mult imaginea pe care vrei sa o redai printr-o astfel de reclama. Iar dupa parerea mea, cei de la Boresc sunt pe primul loc din acest punct de vedere. Unele reclame sunt chiar frumoase, insa majoritatea sunt  insipide si nu isi ating scopul. Pe mine una nu ma convinge o tipa care isi flutura parul pe langa Fat Frumos, sa cumpar samponul X.