Pista de aterizare de gheata, Antarctica. Pericolele puse de Ice Runway tin mai mult de conditiile meteorologice severe pe care pilotul este nevoit sa le gestioneze de unul singur si sa ia cele mai bune decizii in termen foarte scurt si mai putin de pozitionarea sau designul aeroportului. Ice Runway este unul dintre cele trei aerodromuri folosit pentru aprovizionarea si aducerea de cercetatori in bazele de cercetare din Antarctica.
Gheata si zapada sunt singurele materiale folosite la contructia pistei iar avioanele mari pot ateriza in siguranta. Provocarea e sa calculezi exact greutate avionului si a incarcaturii din el pentru a nu sparge gheata si a ramane blocat in zapada pufoasa. Cand gheata de pe pista incepe sa se sparga, avioanele sunt redirectionate spre alte aerodromuri.
Aeroportul Courchevel, Franta. Orasul Corchevel din Alpii francezi este una dintre cele mai cunoscute statiuni de schi din Europa, insa se pare ca faima orasului e mai degraba data de aeroportul ascuns in munti. Aeroportul e faimos si pentru localizarea sa bizara si inalta, dar si pentru rolul principal jucat intr-un film cu James Bond, Tomorrow Never Dies, unde James Bond a aterizat cu un avion in siguranta chiar pe aeroportul amintit.
Aeroportul international Barra, Scotia. Este singurul aeroport din lume care este in acelasi timp si plaja pentru turisti. Decolarile si aterizarile pe aeroport sunt pe acelasi nisip pe care turistii isi aseaza prosoapele si scaunele pliante atunci cand nu exista trafic.
Dimineata devreme, luminile masinilor care trec prin zona il ajuta pe pilot sa aterizeze in siguranta. Pentru cei mai romantici dintre dvs., care prefera plimbarile lungi pe malul apei, exista semne de avertizare care mentioneaza iminenta unor aterizari sau decolari. Aeroportul International Barra este deja recunoscut de OTA (Air Trafic Organization) si nimeni nu clinteste un deget sa-l mute de acolo…