My Blog List

Cu cine sa te certi cand esti nervos

Ma enervez foarte greu dar si cand o fac greu imi trece supararea. Nu pentru ca as fi eu mai cu mot, insa pentru ca mi-am dat seama ca oamenii care te calca pe nervi parca tin cu tot dinadinsul sa iti faca viata tot mai amara chiar daca vad ca nu te enervezi repede sau deloc.

Normal ca omul care care vrea sa te supere si care si-a pus in cap sa se certe cu tine vrea sa isi indeplineasca gandul. Ca altfel nu ar mai incepe sa tipe sau sa iti zica lucruri urate. CU cine sa te certi cand esti nervos daca nu iti place sa te certi? Cu tine in oglinda nu e un pas bun. Dar pentru cei care sunt ca mine si nu vor sa se certe am trei sfaturi importante:
  • daca cineva tipa la tine repeta-ti incap “sunt calm sunt calm sunt calm” si gandeste-te ca afara e soare si frumos chiar daca nu e
  • cand cineva iti reproseaza chestii si nu vrei sa iti pui mintea la incercare cu cearta  atunci zambeste-i pur si simplu si gandeste-te in  gand “nu exista pustiu nu exista pustiu nu exista pustiu” simplul fapt ca nu exista pustiu te va face sa te gandesti la un loc pustiu in care nu mai auzi vocea care te tachineaza
  • daca esti nervos si iti vine sa tipi insa stii ca si mai tare amplifici conflictul atunci poti aplica urmatoarea faza: razi si incearca sa te invarti de doua sau sa te misti rapid. Iti va trece si asa eviti si o mega cearta cu care nu vrei sigur te ai pe constiinta o jumatate de zi sau poate chiar mai mult
Acum sincer, decat sa te certi cu cei din jur si sa iti faci viata amara nu e mai bine sa iti vezi de ale tale si sa inghiti in sec ca apoi nu vei mai trai in remuscari si chinuri? Eu sincer daca am nevoie sa tip atunci am un motan cu care sa discut strigand. Iar daca vrea si el sa strige miauna taaaare si asa macar vorbim limbi diferite si nu ajungem la mega certuri.