Masina care promite sa revolutioneze lumea nu merge cu combustibil lichid, nu este mai mare decat latimea unei masini obisnuite si se poate conduce fara permis de conducere. Acest lucru este de-a dreptul revolutionar!
O astfel de masina a fost creata de cei de la Motor Development International. Inventatorul acestui prototip este Guy Negre, pasionat de motoare si vehicule cat mai eficiente. Acesta a pornit o munca de cercetare imensa, iar in anul 1996 a prezentat prima generatie a motorului cu aer. Dupa cativa ani, in 1998 expune publicului o prima masina cu un astfel de motor; masina se numea „Green taxi”. Dupa 17 ani isi poate vedea un vis ce devine realitate: masina cu motor ce functioneaza cu aer este gata sa se produca in serie.
Masina minune va putea fi vazuta pe strazi chiar din acest an in Europa. De comercializarea acestui vehicul cei mai interesati sunt italienii.
Designul si producerea in serie a acestei masini a fost posibila cu ajutorul indienilor de la Tata Nano, constructia fiind realizata la un pret foarte mic.
Masina ce merge pe aer comprimat va expune spre vanzare mai multe modele ce variaza ca design, caracteristici ale motorului si dimensiuni. Cea mai mica masina produsa de Tata Nano va avea o capacitate de transport de trei persoane si un motor de 45 CP. Datorita motorului atat de mic, acest model va putea fi condus fara carnet de sofer, doar cu o legitimatie prin care dovedesti ca ai facut cursul de legislatie rutiera si cunosti regulile de circulatie.
O astfel de masina a fost creata de cei de la Motor Development International. Inventatorul acestui prototip este Guy Negre, pasionat de motoare si vehicule cat mai eficiente. Acesta a pornit o munca de cercetare imensa, iar in anul 1996 a prezentat prima generatie a motorului cu aer. Dupa cativa ani, in 1998 expune publicului o prima masina cu un astfel de motor; masina se numea „Green taxi”. Dupa 17 ani isi poate vedea un vis ce devine realitate: masina cu motor ce functioneaza cu aer este gata sa se produca in serie.
Masina minune va putea fi vazuta pe strazi chiar din acest an in Europa. De comercializarea acestui vehicul cei mai interesati sunt italienii.
Designul si producerea in serie a acestei masini a fost posibila cu ajutorul indienilor de la Tata Nano, constructia fiind realizata la un pret foarte mic.
Masina ce merge pe aer comprimat va expune spre vanzare mai multe modele ce variaza ca design, caracteristici ale motorului si dimensiuni. Cea mai mica masina produsa de Tata Nano va avea o capacitate de transport de trei persoane si un motor de 45 CP. Datorita motorului atat de mic, acest model va putea fi condus fara carnet de sofer, doar cu o legitimatie prin care dovedesti ca ai facut cursul de legislatie rutiera si cunosti regulile de circulatie.